Collection: Belangrijke Informatie

Artikel 1 – Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
Dag: kalenderdag;
Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik wordt gemaakt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen;
Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Naam ondernemer: MyGlamour
E-mailadres: Klantenservicemyglamour@outlook.com
KvK-nummer: 96749733
BTW-identificatienummer: NL005229155B41

Artikel 3 – Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.

Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld.

Indien de overeenkomst elektronisch wordt gesloten, kan de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg ter beschikking worden gesteld.

Artikel 4 – Het aanbod
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten.

Elk aanbod bevat zodanige informatie dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.

Artikel 5 – De overeenkomst
De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding van het aanbod door de consument.

Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod.

Artikel 6 – Herroepingsrecht
De consument heeft het recht de overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave van redenen te ontbinden.

De herroepingstermijn gaat in op de dag nadat de consument of een vooraf door de consument aangewezen derde, het product heeft ontvangen.

Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.

Artikel 7 – Verplichtingen van de consument bij herroeping
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.

De consument retourneert het product zo spoedig mogelijk, doch binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding.

De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument.

Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

Producten die na opening om hygiënische redenen niet retour kunnen worden genomen;

Producten die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn geretourneerd.

Artikel 9 – De prijs
De in het aanbod genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Eventuele verzendkosten worden duidelijk vermeld bij het afrekenen.

Artikel 10 – Conformiteit en garantie
De ondernemer staat ervoor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de vermelde specificaties en aan redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid.

Op producten geldt een garantietermijn van 14 dagen na ontvangst, tenzij anders aangegeven.

Artikel 11 – Levering en uitvoering
De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en uitvoeren van bestellingen.

De levertijd bedraagt gemiddeld 7 werkdagen en maximaal 14 werkdagen.

Indien levering vertraging ondervindt, ontvangt de consument daarvan tijdig bericht.

Artikel12 – Klachtenregeling
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen 2 werkdagen beantwoord.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, kan de consument het geschil voorleggen aan het ODR-platform van de Europese Commissie via: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Artikel 13 – Geschillen
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

No products found
Use fewer filters or remove all